my email

09174865041
09174865041

my phone
نحوه تمیز کردن بتن
    
تعداد بازدید: 1280
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
تاریخ درج خبر : 1400/12/24

نحوه تمیز کردن بتن

بتن یک ماده جذاب و بادوام است که برای انواع کاربردهای مسکونی و تجاری مناسب است. دانستن نحوه تمیز کردن بتن می تواند به پاسیو، راهرو، کانتر، کف و غیره شما کمک کند تا از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر باقی بمانند و همچنین عمر مفید آن را افزایش دهند.راه های زیادی وجود دارد که می توانید بتن را تمیز کنید، اما یافتن روش مناسب به نوع سطح و همچنین سطح خاک و لکه بستگی دارد. ما نکاتی را گردآوری کرده ایم که به شما کمک می کند بتن خود را با موفقیت تمیز کنید.

واشر فشار

بسته به سطح خاک، شستشوی تحت فشار می تواند راه حل آسانی برای تمیز کردن بتن فضای باز شما باشد. واشرهای تحت فشار برای جمع کردن خاک، برگ ها و سایر عناصری که ممکن است پاسیو یا راهروی بتنی شما را کمتر از ستاره ای جلوه دهند عالی هستند. برای عملکرد بهینه، باید از نوک فن در واشر فشاری استفاده کنید که از 2500 psi بیشتر نباشد. استفاده از آب داغ همچنین به از بین بردن هرگونه کثیفی و زباله روی روسازی بتنی شما کمک می کند.اگر لکه‌های سخت‌تری مانند گریس، دوده یا روغن روی راهرو یا کف گاراژ خود دارید، باید از یک چربی‌گیر همراه با واشر برقی استفاده کنید. اینها با هم می توانند به حذف لکه های سخت کمک کنند تا بتن شما ظاهر جذاب تری ببخشد.

فرچه

برای تمیز کردن بتن داخلی، یا برای سایر مناطقی که یک واشر فشار ممکن است ایده آل نباشد، استفاده از برس اسکراب می تواند بتن را به طور موثر تمیز کند. شما می خواهید از آب گرم برای شستشوی ناحیه کاملاً تمیز استفاده کنید. مانند یک واشر فشار، می‌توانید یک چربی‌گیر را با آب ترکیب کنید تا لکه‌های سخت‌تر را پاک کنید.

TSP

TSP یا تری سدیم فسفات، یک پاک کننده سنگین است که می تواند چربی، خاک، دوده و سایر مواد مختلف را از بتن پاک کند. این محصول که در فروشگاه های لوازم خانگی موجود است، می تواند مانند یک چربی گیر برای از بین بردن لکه های سخت عمل کند. اگر با لکه های بیرونی سر و کار دارید، استفاده از TSP در ترکیب با یک واشر فشار اغلب نتایج بهتری را به همراه خواهد داشت.

اسید اگزالیک

هنگام برخورد با لکه هایی که به سطح نفوذ می کنند، مانند زنگ زدگی، اسید اگزالیک می تواند بسیار مفید باشد. اسید اگزالیک یک جزء طبیعی برخی از گیاهان است و می توانید آن را به صورت پودر از فروشگاه لوازم خانگی محلی خود خریداری کنید. شما می توانید از این پاک کننده بر روی بتن استفاده کنید، اما باید آن را فقط روی بتن بدون آب بندی استفاده کنید، زیرا ممکن است از طریق سیلر خورده شود.

درزگیر بتن

در حالی که  سیلر بتن  بتن کثیف شما را تمیز نمی کند، می تواند در وهله اول از لکه شدن آن محافظت کند. اگر بعد از عمل آوری بتن خود از یک درزگیر موضعی بتن استفاده کنید، از آن در برابر کثیفی، زباله و سایر عناصری که می توانند باعث ضعیف شدن یا تغییر رنگ آن شوند، محافظت خواهید کرد.تمیز نگه داشتن بتن برای ظاهر و طول عمر کاربرد شما مهم است. استفاده از این نکات می تواند به شما کمک کند آن لکه های سخت را از بین ببرید و بتن خود را دوباره شبیه جدید کنید.

 

 

 

 

 

 
 

از   0   رای
0


دیدگاه شما


کلیه حقوق مادی و معنوی برای تجهیزات بتنی حاتمی بیگی محفوظ می‌باشد.

zeusir.com طراحی و راه اندازی وب سایت