my email

09174865041
09174865041

my phone
بتن خوب از کجا بگیریم؟
    
تعداد بازدید: 1316
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
تاریخ درج خبر : 1400/12/16

بتن خوب از کجا بگیریم؟

اولین قدم برای یک پروژه بتن  خوب، انتخاب محصول مناسب است. با چنین انتخاب گسترده ای، چگونه تصمیم می گیرید؟ از راهنمای ما برای قرار دادن پروژه خود بر روی یک پایه محکم استفاده کنید.شرکت تجهیزات حاتمی بیگی با بهترین کارشناسان آماده مشاوره به شما عزیزان هست.

بتن

در حالی که اغلب به عنوان یکسان اشتباه گرفته می شود، تفاوت زیادی بین بتن و سیمان وجود دارد. بتن معمولاً به عنوان یک جزء سازه ای در پروژه های ساختمانی استفاده می شود و ترکیبی از مواد است، در حالی که سیمان تنها یکی از اجزای بتن است که به عنوان چسبنده عمل می کند. سیمان را نمی توان به تنهایی برای پروژه های بتنی استفاده کرد. این تنها چسب است که شن، ماسه و سایر مواد بتن را در کنار هم نگه می دارد.

ملات

ملات به عنوان یک عامل اتصال دهنده برای آجر، بلوک و سایر مصالح ساختمانی عمل می کند. برای پروژه ها یا تعمیراتی که به بتن یا ملات زیادی نیاز ندارند، به دنبال کیسه های کوچکتر مخلوط بتن و ملات باشید. مدیریت آن‌ها نسبت به کیسه‌های سایز کامل آسان‌تر است و مواد باقی‌مانده را برای شما باقی نمی‌گذارند.

پوشش ها

پوشش ها برای ضد آب و هوا و محافظت از سازه های بنایی استفاده می شوند.

وصله ها

وصله ها برای تعمیر و پر کردن ترک ها و سوراخ ها در کاربردهای بنایی استفاده می شوند.

لوازم جانبی بنایی

ابزار و لوازم بنایی کار با بتن و ملات را آسان می کند.

محاسبه تعداد کیسه ها

مخلوط بتن با اضافه کردن آب منبسط نمی شود، بنابراین یک قانون خوب این است: ناحیه ای که کیسه مخلوط بتن اشغال می کند به همان اندازه است که وقتی آب اضافه می شود و سفت می شود. این قانون سرانگشتی بهتر است هنگام گذاشتن یک لنت بتنی به ضخامت 4 اینچ استفاده شود. اکثر کیسه های بتنی 4 اینچ ضخامت دارند، بنابراین اگر کیسه ها را از انتها تا انتها قرار دهید، می توانید تعداد کیسه های مخلوط بتن را که برای یک متر مربع تعیین شده نیاز دارید اندازه گیری کنید.

 
 

از   0   رای
0


دیدگاه شما


کلیه حقوق مادی و معنوی برای تجهیزات بتنی حاتمی بیگی محفوظ می‌باشد.

zeusir.com طراحی و راه اندازی وب سایت